본문 바로가기
깨우는 메세지 ♡

[스크랩] Byron Searle: 갑자기 전쟁과 계엄령이 온다

by 샬롬♡예루살렘 2018. 7. 8.



위의 동영상을 올린 <Mike 444> 는 Byron Searle 가 7/4일 받은 두 메시지를 소개하고 있는데, 우선 그 중 한 메시지만 소개해 드립니다.


"My son, I am speaking to My church, but no one hears. So many are caught up with the cares of this world. I have no delight in those that call themselves by My Great Name, yet live in and wallow in sin. They think in thier hearts that they have plenty of time to come back in line. They think in their hearts that they can play around with sin and still have plenty of time to repent. They are fools, for suddenly I will come upon this world with fury, and suddenly they will be in judgment before Me. Oh, foolish man. Do you not know that I hold the keys of life, and you do not? You are but a heartbeat, a breath, an eye blink away from eternity, but still play with sin.


My church in America - you are fat, lazy, and selfish. You are blind, deaf and dumb. Why would I want to allow you into My Kingdom? That is the total opposite of what My Word says who will inherit the Kingdom.


My son, suddenly My fury and anger will come upon this world. Suddenly, I will bring about such cataclysmic judgments that people will either worship Me or curse Me. Those that I have chosen will know that the destruction is just for a rebellious people. Those that I have not chosen Me, I have turned over to be reprobate. They will never worship Me nor come into My presence. Those reprobates will perish in sin and be cast into the lake of fire.


My son, prepare My Remnant, for the suddenlies are upon you. Suddenly the Earth will quake. Suddenly the oceans will roar. Suddenly the stars will fall from Heaven. And suddenly the war will be upon you. America, you are divided, and suddenly will civil war erupt. Suddenly will martial law be implemented. America, suddenly your money will be worthless, and your food evaporate. Suddenly darkness will be upon your land.


My son, the suddenlies are here. Suddenly it will be too late. I am coming suddenly. Even now, My Remnant, I hear your cries. Be strong, for suddenly it will change, and you will be with Me. I love you all so much. Amen. Messiah Jesus"


(내 아들아, 내가 나의 교회에게 말하고 있으나, 아무도 듣지 않는구나. 너무 많은 자들이 이 세상의 관심들로 사로잡혀 있구나. 나는 자신들이 나의 위대한 이름으로 불러진다고 하면서도 죄 가운데 살며 그 안에서 딩구는 자들에게 조금도 연민이 없다. 그들은 그들 마음속에서 행렬로 복귀 할 시간이 풍족히 있다고 생각하는구나. 그들은 그들 마음속에서 죄 가운데에서 지내다가도 아직 회개 할 수 있는 시간이 풍족히 있다고 생각하는구나. 그들이 우매한 것은, 갑자기 내가 격노와 함께 이 세상에 올 것이며, 갑자기 그들이 내 앞의 심판에 놓여 질 것이기 때문이다. 오, 어리석은 사람아. 생명의 열쇠를 네가 쥐고 있는 것이 아니라 내가 쥐고 있음을 너희는 모르느냐? 너희는 단지 한 심장고동과 한 호흡과 한 눈깜짝 할 만큼 영원함과 떨어져 있을 뿐인데, 그런데도 여전히 죄와 놀고 있느냐?


미국의 교회들아 - 너희는 비만하고, 게으르고, 이기적이다. 너희는 장님이고, 귀머거리이며, 멍청이다. 왜 내가 그런 너희를 나의 왕국에 허용하기 원하겠느냐? 그것은 누가 나의 왕국을 유업으로 받을지 말하고 있는 나의 말씀과 정반대된다.


나의 아들아, 갑자기 나의 격노와 화가 이 세상에 임하게 될 것이다. 갑자기 내가 재앙적인 심판이 오게 할 것이며, 사람들은 나를 경배하든지 나를 저주하게 될 것이다. 나의 선택을 받은 자들은 그 파괴가 반역적인 사람들을 위한 것임을 알 것이다. 그들은 내가 선택하지 않았고, 타락하도록 넘겨 준 자들이다. 그들은 결코 나를 경배하지 않을 것이며, 나의 임재에 들어오지도 않을 것이다. 그 타락한 자들은 죄 가운데서 멸망 할 것이며, 불못에 던져질 것이다. 


나의 아들아, 갑작스러움이 너희 위에 임하니, 나의 남은 자들을 예비시켜라. 갑자기 지구가 진동 할 것이다. 갑자기 바다가 포효 할 것이다. 갑자기 별들이 천상에서 떨어 질 것이다. 그리고 갑자기 전쟁이 너희에게 임할 것이다. 미국아, 너희는 분열되어 있으며, 갑자기 시민 내전이 터질 것이다. 갑자기 계엄령이 시행 될 것이다. 미국아, 갑자기 너희 돈은 무가치하게 될 것이며, 너희 식량은 사라질 것이다. 갑자기 어두움이 너희 땅 위에 임할 것이다. 


나의 아들아, 갑작스러움이 여기에 와 있다. 갑자기 너무 늦을 것이다. 나는 갑자기 간다. 지금 이 순간도, 나의 남은 자들(신부들)의 애절함을 듣고 있다. 갑자기 변화 될 것이고, 갑자기 나와 함께 있게 될 것이니, 강건하여라. 너희 모두를 너무나 사랑한다. 아멘. 구세주 예수로 부터) 


주: Byron Searle 가 받은 메시지는 이미 여러 차례 현실화되었음으로, 진지하게 받아 들여야 할 것입니다. 싱가포르회담의 여파는 전쟁이다 라고 받기도 하였는데, 이번 폼페이오 평양 방문에서 김정은을 만나지도 못하는 등 꼬이는 사태가 발생하고 있음으로 잘 예비되어 계십시요.  


다음 주의 천체현상이 주는 메시지

http://cafe.daum.net/heavenissoreal/SKWa/631


 


  

출처 : 천국은 확실히 있다
글쓴이 : euibhong 원글보기
메모 :